TRX-edzéssel a kilók ellen

kedd 05 március 2013 - 21:39:26
   By: Cyberapa

Napjainkban egyre jobban hódít a funkcionális tréning. Az a fajta edzésmódszer, melynek gyakorlatai a mindennapi életből vett mozdulatokból építkeznek. A TRX mára az egyik leginnovatívabb fitneszeszközzé vált világszerte, több mint 300 gyakorlat végezhető el vele, de a variációk száma csak a fantázián múlik. Természetes mozgáselemekkel dolgozik, ezért ízületkímélő. Az az edzésforma, ami saját súlyunkat használja testünk átmozgatására. Ezzel ismerkedünk hétről-hétre és számolunk be a változás eredményeiről.

A TRX edzésről általában

A TRX kiscsoportos személyi edzés, mely ötvözi a személyi edzés előnyeit a csoport adta motivációval. Az egyik legsokoldalúbb edzésmódszer, amellyel egyszerre lehet fejleszteni erőt, állóképességet, hajlékonyságot, koordinációt. Mivel a gravitációval szemben a saját súlyunkkal dolgozunk, a terhelés személyre szabott, így nőknek, férfiaknak egyaránt ajánlott.


Több mint 300 gyakorlat végezhető el vele, de a variációk száma csak a fantázián múlik. Természetes mozgáselemekkel dolgozik, ezért ízületkímélő. Célzottan a törzsizomzatra hat (hasfal, ágyék, mély-hátizmok), a gyakorlatok során ezek az izomcsoportok mindig terhelés alatt vannak. Miközben edzünk, a gyakorlatok nagyobb intenzitása miatt pulzusunk is magasabb tartományban tartózkodik, ezáltal az izmaink formálódása mellett a szív- és keringési rendszer is fejlődik.

A TRX az a fajta edzésmódszer, melynek gyakorlatai a mindennapi életből vett mozdulatokból építkeznek. A funkcionális tréning esztétikailag is átformálja a testet, és harmonikusan kidolgozott izomzatot, jobb izomegyensúlyt eredményez, fejleszti az állóképességet és a stabilitást. A TRX mára az egyik leginnovatívabb fitneszeszközzé vált világszerte.

Forrás és a teljes cikk: www.vaskarika.hu






Üdvözlet

Felhasználónév:

Jelszó:


Adatok megjegyzése

[ ]